Noniin mä päätin kirjottaa tänne jotain koska Siiri kirjotti jo o.o (Ja koko juttuhan oli Siirin idea)

Kai mä esittelen itteeni hiukan: Oon 14 vuotias, harrastan ratsastusta ja dataamista 24/7, kuuntelen paljon musiikkia ja kukaan ei voi sietää sitä (bändejä mm.Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Sirenia, Arch Enemy...) ja oon mesessä kans 24/7.

Mun lempiväri on musta, ja kaikkia varmaan kiinnostaa kaikki mitä mä kirjotan tänne Ô__o Sitten mulla on lemmikkejä, 2 koiraa ja 2 gerbiiliä. Mun huone on aina sekasin.

Siiri kirjottaa liian asiallisesti. Mä kirjotan tälleen. Ja mä en keksi enää mitään kirjotettavaa joten mä alan selittämään jotain outoja :D Mun nimittäin tekee mieli siivota mun huone mut ihan just nyt alkaa MTV:ltä Scarred, mulla ei näy ees MTV mut mä katon sitä yhen webin kautta ;D (mä tiedän et sä luet tätä hahah)

Okei nyt se alkaa. Jos kenellekkään ei jäänyt liikaa traumoja tosta tekstistä niin mä painan tota nappulaa....

Bye.

Linda.